2013. augusztus 30., péntek

Epilógus

Epilógus

Megismertem egy fiút. Niall Horan. Énekes egy sikeres, brit fiúbandában. Nem is értem, hogy eddig miért nem írtam róla, pedig ő tényleg csodálatos... Mindig megnevettet és úgy érezem magam, mikor vele vagyok, mintha már találkoztunk volna, mintha ezer éve ismerném őt.
A toll gyorsan sercegett a papíron, miközben nem is gondolkodva írtam le azokat a szavakat, melyek elsőre eszembe jutottak. Sietnem kellett, hiszen alig öt percem volt az érkezésééig. A hetedik randinkig.
Hetedik randi. El sem hiszem, pedig már a századiknak tűnik, mintha hosszú hónapok óta ezt csinálnánk. De ő nem bánja, azt mondja, hogy ennek meg van a varázsa, ahogyan annak is, hogy nefelejcsekkel áraszt el. Már az egész szobám ettől illatozik. Ettől és persze Nialltől érzem azt, hogy most igazán otthon vagyok.
Napok óta nem felejtettem el semmit. Tisztán emlékszem szőke hajára, elképesztően kék szemeire és minden vonására, amitől a szívem valahogy mindig a tripláját kezdi el verni.
Talán megtaláltam az egyetlen embert, akit képtelen vagyok elfelejteni, mert már nem akarok  menekülni, nem az a lány vagyok, aki elszökött, hogy felejteni tudjon, mégis rettegett, hogy nem fog többet emlékezni.

5 megjegyzés:

  1. mért kellett kitörölnie? mért nem emlékezhet rá? mért kellett ennek így történnie? örülök, hogy újból együtt vannak, de mért vette el a róla szóló emlékeit?
    oké. nyugalom.
    egyszerűen fantasztikus történetet hoztál létre, mindig epekedve vártam, mikor kerül fel újabb rész, és mindig visítozva vagy éppen sírva léptem ki a blogodból.
    egyszerűen IMÁDOM! ahogy téged is! további sok szerencsét az írásban és mindenhol :)puszi Lex

    VálaszTörlés
  2. a kedvencem lett. nagyszerû történet csodásan megírva. párszor sikerült megkönnyeznem is!:') tényleg remekül írsz, teljesen át tudtam érezni a fõszereplô minden érzelmét. a leíró részek is gyönyörûek. szomorú vagyok, hogy itt a vége, de jó befejezés volt. köszönöm, hogy közzétetted és elvarázsoltál minket ezzel.:)

    VálaszTörlés
  3. Tökéletes befejezés a tökéletes történethez.:) annyira imádtamahogy irsz.:) remélem majd késöbb is olvashatom az irásodat.:)) <3

    VálaszTörlés
  4. Drága Bri!
    Fúú, hát először is sajnálom, hogy csak most sikerült elolvasnom az epilógust, pedig az előző történeteidet is olvastam és ezt is a kezdetektől nyomon követem. Ez egy elképesztő történet volt! Minden sorát és betűjét imádtam! Tökéletes így ahogy van! Nagyon tetszik a stílusod, eszméletlenül írsz! Szerintem ez a befejezés illik legjobban ide. Bár sajnálom, hogy kitörölték az emlékeit Niall-ről, azért ennek is meg van a maga varázsa. Remélem hamarosan új bloggal jelentkezel!
    xoxo Dorka <3 :D

    VálaszTörlés
  5. sziaa. :D már nagyon régóta a listám elejen volt ez a blog de eddig nem.jutottam el az olvasásáig. hàt most megtörtént ès mondanom sem.kell, hogy alig birtam letenni. :)) sajnálom hogy vége még olvastam volna.jó pár részt :)) *-* egyszerűen imádom az ÖSSZES történeted!! :) <3 <3köszönöm hogy egy újabb nagyszerű olvasmányt tudhatok magam.mögött! :) ( bocsi ha van helyesírási hiba de éjfél van és nem vagyok.nagyon a toppon...)

    VálaszTörlés