2013. augusztus 30., péntek

#Gondolatok.

Kedves Olvasók!

Egy újabb blog zárul le, egy újabb történet találta meg a saját végét a kezem által, ám az efféle bejegyzésekkel mindig gondba leszek. Csak ülök a laptop előtt és tűnődöm, hogy mit is kellene pontosan írnom, hogyan kellene átadnom azt, amit irántatok érzek; a hálámat és szeretetemet, mert itt vagytok és támogattok. Egyszerűen megszokhatatlan érzés, hogy valahányszor feljövök ide vagy facebookra, emailre és látom a visszajelzéseiteket, a várakozásotok egy új fejezet iránt. Csodálatos érzés és ezt nektek köszönhetem!
Én személy szerint nem vagyok megelégedve a kész művel, úgy gondolom, hogy többet is kihozhattam volna belőle, hiszen megérdemlitek a legjobbat, amit én egyszerűen még képtelen vagyok megalkotni nektek, ezért is hihetetlenül örülök, hogy ennek ellenére is itt vagytok még mindig. És ez számomra még mindig olyan elképesztő. Úgy értem biztosan vannak olyanok, akik még a Last Momentstől vagy egy sokkal korábbi blogomból követitek a tevékenységeimet... Számomra ez nagy dolog, egy olyan dolog, ami iránt sosem fogom tudni eléggé kimutatni a hálám eme sorokon keresztül. Csak bízni merek abban, hogy tudjátok; sokat jelentetek nekem.

Néhány adat, ami számomra mutatja is, hogy ez a blogom korántsem sikerült úgy, ahogyan "illett" volna; 
- 28 fejezet.
- 88 oldalszám.
- 274 komment. Jelenleg; 13.08.30.
- 129 rendszeres olvasó. Jelenleg.
- 45.627 megtekintés. Jelenleg.

Gondolom, vagyis remélem, hogy ezek után is sokatokat érdekel, hogy a Forgetting után mit tervezek. Az utóbbi időben tele voltam ötletekkel, amiket el is kezdtem, majd félbe is hagytam, mert nem éreztem sem az ötletet, sem a megvalósítást elég jónak. Végül aztán arra a döntésre jutottam, hogy egyelőre pihentetem az írást. Szükségem van egy kis időre, hogy kiszellőztessem a fejem, hogy lenyugodhassanak az idegeim és előállhassak egy olyan történettel, amivel tényleg valami újat, valami élvezeteset nyújthatok nektek.
Addig is rengeteg helyen elérhettek, mint például a facebook csoportban, e-mailen és még jó néhány helyen, amiket az oldalsávban megtalálhattok.

Még egyszer köszönöm, hogy végig kísértetek Niall és Valery történetét.
Szeretlek benneteket!
Xoxo.Bri.

7 megjegyzés:

  1. Bri, te és Nessa vagy a legjobb író a világon! Kiérdemelted, azt amikor a nefelejcseket adta Niall Valery-nak, akkor kicsúsztak a könnyeim. Fáj, hogy vége, komolyan. Nagyon szeretem az írásaidat, és remélem majd olvashatok többet is tőled!
    xx. Nono

    VálaszTörlés
  2. Mi köszönjük! Elég ha a háládat úgy fejezed ki, hogy író leszel! Én garantáltan elolvasnám a könyveidet és szerintem ezzel nem vagyok egyedül! :)) xx

    VálaszTörlés
  3. A Louis-s blogod után ez a kedvencem! :)) Imádtam ahogy megfogalmaztad a történetet. Szerintem nagyon jó lett a vége is bár az Epilógus, kics csalódást hozott. Hosszabbra számítottam.:DD És lenne egy kérdésem, lesz még történeted? :))

    VálaszTörlés
  4. Drága Bri!

    El sem tudom mondani, mennyire sajnálom, hogy vége, mert még sokáig tudnálak olvasni! És azért is bocsánatot kérek, hogy csak most tudtam írni mindeddig.
    Az utóbbi hónapokban minden(!) történetedet elolvastam, és azt hiszem, ez lett a kedvencem a Larrys mellett - amit egyébként soha nem vallanék be, mert nem szeretem azt a párosítást, DE a Te történetedben nagyon jól alakítottad a dolgokat, és kedvvel olvastam végig.^^. A Last Momentset gyakorlatilag végig sírtam, de nem baj, mert ez a legjobb, amit tenni tudsz! Ezt váltottad ki belőlem, és még megannyi olvasódból. Az Írónak ez az egyik legjobb dolog, ami eltud érni - érzelmeket kiváltani az Olvasóiból.
    Igazából imádtam Niall karakterét, a srácok is aranyosak voltak, de leges-legjobban Valery személye volt az, aki megfogott. Hogy mennyi érzelmet rejtett el magában, ahogy kifejezte magát... Hihetetlenül magával ragadott a cselekmény szál, és maga a történet. (szóismétlések rulz) Gratulálok hozzá, azt hiszem, nem mondok szamárságot, ha azt állítom, fejlődtél az előző történeteidhez képest.
    Örültem, hogy olvashattalak, nagyon remélem, hogy lesznek még további történeteid - szívesen olvasnék tőled mást is, mint 1D-t, ha mondhatom ezt.^^

    Olvasód, Hayley. xx

    VálaszTörlés
  5. Drága Bri.!

    Picit ledöbbentem, amikor megláttam a végszavakat. Azt hittem hosszabb lesz, de az elolvasása meg elégedettséggel töltött el, mert pont úgy fejezted be, ahogyan kellett! Tökéletesen.
    Nem tudom, mennyire féltél attól, hogy a Last Moments-et nem tudod felülmúlni, de tudod nem is kell, az a blog mondhatni legenda. Viszont nekem ez lett a 2. kedvencem tőled, hiszen mind az alapsztori, mind a fogalmazásmódod csodálatos. Úgy át tudod adni az érzelmeket, hogy az döbbenet, és jelenleg nem tudok sokat írni, mert még a hatása alatt vagyok.
    Szóval ne aggódj, olyan meg eszedbe se jusson, hogy ez a blog nem sikerült olyan jóra. Hidd el, megint fantasztikusat alkottál.;)

    NightlyGirl xx

    ps: Szívesen olvasnék tőled legközelebb egy nem-fanficet is!

    VálaszTörlés
  6. Kedves Bri!
    Mondhatjuk úgy hogy már elég régóta olvasok tőled. Ez a blogod is a szívemhez nőtt, de valamiért hiányérzetem van a végével kapcsolatban..
    Azt pedig nagyon sajnálom hogy szünetelteted az írást mert hiányozni fog...
    Mint mindig minden elolvasott blog ez is kikerül majd a könyvjelzők közül, de majd még visszanézek hogy tudjak legközelebbi történetedről(ami remélemesz majd).
    Most fejeztem be ennek blogodnak az olvasását: 2013.09.14. Még csak annyit KÖSZÖNÖM HOYG OLVASHATTALAK! Üdv: Summer C

    VálaszTörlés
  7. Miért? Az utolsó 5 részt végigbőgtem... Miért? Nem... Istenem, úr isten... Nem... Valahogy nem fogom fel hogy vége... Teljesen olyan volt mintha én éltem volna át, és egy napló bejegyzésemet olvasnám... De... Miért? Miért? Önző Valery... 2 nap alatt elolvastam. De.... Miért ? Miért itt van vége... Nem, soha nem olvastam olyan blogot amiben az utolsó részeket végig sírtam... De miért? - a kérdés amire soha nem kapok választ de én mégis várni fogom. Ez... Nincs erre a blogra szó, egyszerűen baromi jó lett. De ott van a Miért? - kérdés, miért? Miért felejtett? Miért ment haza? Miért hagyott hátra mindent írországból? Miért? Imádlak hogy írsz!!!!!! ( Bejegyzés éve:2015)

    VálaszTörlés